psychologist man
کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی

 رطریق نفع خود کس نیست محتاج دلیل----بی عصا راه دهن معلوم باشد کور را

ابوالمعانی بیدل

-------------------------

کار دل تو همیشه جنگ افروزی است
یک نازی مست و سرخوش از پیروزی است
آغوش تو آشویس ترین جای جهان
چشمان تو کوره های آدم سوزی است
جلیل صفربیگی

-------------------

در قحط اعتماد، امامان شهر نیز
ناچار می شوند به هم اقتدا کنند
ناصر فیض

یک شهر نفس میکشد از بوی تن تو// ای سیب ترین وسوسه ی من بدن تو

---------------------

لاشه ی عاشقی ام سگ خور نامردی تو
آنقدر خون به دلم هست که هارت بکند

------------------------------

در کوی تو معروفم و از روی تو محروم
گرگ دهن آلوده ی یوسف ندریده
شیخ اجل

------------------------

هنگام سپیده دم خروس سحری.....
دانی گه چرا همی کند نوحه گری....
یعنی که نمودند در آینه صبح .........
کز عمر شبی گذشت و تو بیخبری...

----------------------

فتنه بنشان و یک زمان بنشین
که قیامت ز قامتت برخاست
خواجوی کرمانی

-----------------------

فدای مهر درختی که خشکی اش را هم
برای زندگی موریانه میخواهد
(
میثم فروتن)

---------------

من گــمان می کــردم
رفتنــت ممــکن نیســت
رفتنــت ممــکن شــد
بــاورش ممــکن نیســت

.......................

سوگند به مویت , نروم از سر کویت
دانی که مقدس تر از اینم قسمی نیست

----------------------------

حال مرا نپرس که هنجار ها مرا
مجبور می کنند بگویم که "بهترم"
زنده یاد نجمه زارع

------------------------------

در استکان چای تو من ته کشیده ام

بیرون بریز بار دگر این تفاله را

-----------------------------

دل من در سبدی عشق به نیل تو سپرد
نگهش دار به موسی شدنش می ارزد

؟

--------------------

هزار دوزخ و دریا برون توان آورد
ز آتش دل سوزان و آب چشم ترم
اوحدی

----------------------

هزار دوزخ و دریا برون توان آورد
ز آتش دل سوزان و آب چشم ترم
اوحدی

---------------------------

دل کندن اگر حادثه ای آسان بود
فرهاد به جای بیستون دل می کند ..!
؟

----------------------

یا وفا یا خبر وصل تو یا مرگ رقیب/ بود آیا که فلک زین دو سه کاری بکند
حافظ

------------------------

شرمنده ایم ز دوست كه دل نیست قابلش

باید برای هدیه سری دست و پا كنیم
؟

---------------------

غصه و افسوس مسجدهای خالی را مخور
هر چه می بینم خدا را شکر منبر ها پرند
اصغر صالحی قهفرخی

----------------------

چرا ای مرگ ننمایی شتابی؟

مگر یک عمر هم جان می توان کند؟
؟

--------------------

لب لعلش چو بوسیدم زروی ناز بامن گفت
که ای ناقابل ناکرده کار آهســـته آهسته

------------------------

بی تو این قهوه خانه ها سردند ، دوستانم هنوز نامردند
كوچه ها در هجوم تاریكی ، شهر در خواب های خرگوشی ست ...
بنیامین دیلم کتولی

---------------------------

چشم چپ خویشتن برآرم
تاچشم نبیندت بجزراست....سعدی

--------------------

جان فدای قدم نادره مردانی باد
که کم و بیش نگردند ز هر بیش و کمی!

--------------------------

کنم هر شب دعایی کز دلم بیرون رود مهرش
ولی آهسته میگویم: خدایا! بی اثر باشد...

-------------------------

از خاك مرا برد و به افلاك رسانید
این است! كه من معتقدم عشق زمینی ست

فاضل

-----------------

شنیده ام که به جنگل قدم گذاشته ای
پلنگ وحشی من! خوش به حال آهوها

پانته آصفایی

-----------------------

به غیر از بوسه کز تکرار؛رغبت را کند افزون
کدامین قند را دیگر مکرر میتوان خوردن؟
صائب

------------------

ای سنگ! بیا بیا كه خوب آمده ای
من مقصد سنگ های سرگردانم

روح الامین امینی.... افغانستان

------------------

كشت مارا زندگی ای مرگ آخر، همّتی
كزپس یك عمر زحمت استراحت لازم است!

-------------------
فرخی یزدی

آیینه ... زلال ...نرم...مرمر...دل تو
یک دهکده لبریز کبوتر... دل تو
من قلک عشق خویش را می شکنم
یک خانه اجاره می کنم ... در دل تو

میلاد عرفان پور

وعده ی وصل به فردا دهـی و می دانی
هر كه امروز تو را دید به فـردا نرسد!

شاهد نیشابوری

------------------------

پرســـتاری ندارم بر سر بالین بیماری
مــگر آهـــــم ازین پهلو به آن پهلـــــــــو بگرداند

شفایی اصفهانی

-------------------------

دوستان طعنه زنندم که چرا دل به تو بستم
باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرایی؟
؟

-----------------------

با من ای عشق اگر خوب اگر بد باشی
تپش حس من این است که باید باشی

---------------------

نفس بده که برایت نفس نفس بزنم
نفس بجز تو نخواهم برای کس بزنم
مرا اسیر خودت کرده ای مجالی ده
که آخرین نفسم را در این قفس بزنم

؟

---------------

درد عاشق را دوایی بهتر از معشوق نیست
شربت بیماری فرهاد را شیرین كنید

لا ادری

-------------

یا رب چه چشمه ایست محبت که من از آن
یک قـطره آب خـوردم و دریا گـریسـتم
(
واقف هندی)

---------------------

ز خرده گیری روز حساب آزادم
ورق چنان سیاه كرده ام كه نتوان خواند!

طالب آملی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 312
بازدید کل : 24659
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1