psychologist man
کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی

دانلود 100 ترانه ماندگار ایران به انتخاب شبکه من و تو

این انتخاب که از بین بیش از یک میلیون نفر به دست آمده است. (البته با اشکلاتی همراه است) ولی میتوان تصور
جامعه امروز کشور و جوانان مخصوصا قشر تحصیل کرده کشور نسبت به موسیقی کشور پیدا کرد.آنچه که مشخص
است حضور بزرگانی چون داریوش . گوگوش و معین در بالای لیست نشان از فهم موسیقایی و ماندگاری آهنگ های
اصیل که از شعر قوی برخوردار بوده اند میباشد.

دانلود فیلم توپ بروزترین وبلاگ ایران

 

http://ax.behmusic158.com/uploads/13540278291.jpg




تاریخ: 25 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

 

 

 2012 پایان جهان؟

 

 

آیا 2012 پایان جهان خواهد بود؟ روزی که درآن به دلیل وقوع یکی از حوادث طبیعی مانند برخورد یک سیارک به زمین همه انسان ها در سرار  جهان خواهند مرد و حیات بر روی زمین از بین خواهد رفت؟  بدون شک نخستین جوابی که به ذهن بسیاری از ما خطور خواهد کرد "خیر"  خواهد بود. پایان دنیا در این سال غیرممکن است.

 

 

 

 

اما از کجا اینقدر مطمئنیم؟ چطور می دانیم که این اتفاق هرگز نخواهد افتاد؟ ما با اطمینان از اینکه همیشه کسانی هستند که بیش از ما به برسی چنین مسائلی می پردازند و اگر روزی قرار بر این باشد که چنین اتفاقی بی افتد حتماً جلوی آن را خواهند گرفت به سادگی از آن گذشته و چنین مسائلی را غیرممکن اعلام میکنیم. اما آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، به بسیاری از دلایل جوامع و دولت ها از بیان آن خودداری خواهند کرد!؟ آیا میدانید که چنین پروسه ای در طول حیات سیارات کاملاً طبیعی بوده و بارها اتفاق افتاده می افتد؟ تاکنون توجه کرده اید که از مهمترین دلایل انقراض دایناسورها یکی از همین حوادث طبیعی بوده است؟

 

 

شاید یکی از مشکلات اساسی بسیاری از انسان ها همین موضوع باشد! البته نه سال 2012. بلکه برخورد سطحی و بی توجهی به بسیاری از اتفاقاتی که روزانه در پیرامون آنها در حال وقوع است. عده زیادی بر پایان دنیا در سال 2012 اعتقاد دارند . بد نیست تا پیش از هرگونه پاسخی  مبنی بر قبول یا رد این نظریه نتایج تحقیقات ناسا  که در زیر ارائه شده را نیز در ارتباط با این سال بدانید. قضاوت اینکه آیا 2012 یا 2020 پایان دنیا است یا خیر با شما !

 

 

 آیا Y2K را به خاطر می آورید؟ به خاطر برنامه ریزی موثر و تحلیل های دقیق و موفقیت آمیز ، این سال بدون ناله و شیون زیادی آمد و رفت. گذشته از اثرات ویژه و احساس برانگیز 21 دسامبر 2012، آن روز پایان دنیا نخواهد بود.

 

 

2012 نیز همانند Y2K مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است . برخلاف برخی از عقاید عمومی موجود، پشت پرده پایان دنیا به سرعت آشکار شد. دانشمندان ناسا به سوالات مختلفی که درباره 2012 پرسیده شده پاسخ گفته اند  که در ذیل آورده شده است.

 

 

سوال: آیا در 2012 تهدیدی برای زمین وجود دارد یا خیر؟ بسیاری از وب سایت ها می گویند که دنیا در دسامبر 2012 پایان خواهد یافت.

 

 

 جواب: در 2012 هیچ اتفاق بدی برای زمین رخ نخواهد داد. سیاره مان برای بیش از 4 میلیارد سال به خوبی به حیات خود ادامه خواهد داد. دانشمندان مشهوری در سراسر دنیا تایید کرده اند که در 2012 هیچ تهدیدی برای زمین وجود نخواهد داشت.

 

 

سوال: منشاء این پیش بینی که جهان در 2012 پایان خواهد یافت از کجاست؟

 

 

 جواب: داستان از اینجا شروع شد که نیبرو (Nibiru) به سمت زمین در حرکت است. نیبیرو یک سیاره فرضی است که توسط سامریانز عنوان شد. این حادثه اساساً  برای ماه می 2003 پیش بینی شده بود  اما وقتی در آن تاریخ هیچ اتفاقی نیفتاد، روز رستاخیز به دسامبر 2012 تغییر یافت. این دو افسانه با پایان دوره ها در تقویم باستانی مایان (Mayan) مصادف با انقلاب زمستانی (winter solstice) 2012 همزمان شده. از اینرو روز رستاخیز را مصادف با 21 دسامبر 2012  دانستند.

 

 

سوال: آیا تقویم مایان در 21 دسامبر 2012 پایان می یابد؟

 

 

 جواب: درست مثل تقویمی که به دیوار آشپزخانه تان آویزان کرده اید و در آن هیچ روزی بعد از 31 دسامیر مشخص نشده، در تقویم مایان نیز هیچ موردی برای روز 21 دسامبر 2012 تعیین نشده. در این تاریخ دوره طولانی مدت مایان پایان می یابد. اما پس از آن _ درست مثل تقویم شما که دوباره در تاریخ 1 ژانویه شروع می شود_ در تقویم مایان نیز دوره طولانی مدت بعدی شروع می شود.

 

 

سوال: آیا پدیده ای مثل یک برخورد عظیم اتفاق خواهد افتاد؟

 

 

 جواب: در دهه بعدی هیچ برخورری اتفاق نخواهد افتاد، زمین در 2012 با هیچ جرم آسمانی برخورد نخواهد کرد، حتی اگر برخوردی هم وجود داشته باشد اثرات آن بر روی زمین بسیار ناچیز خواهد بود. زمین و خورشید در ماه دسامبر تقریباً در مرکز کهکشان راه شیری قرار میگیرند و این پدیده ای است که  به طور سالانه اتفاق می افتد.

 

 

دان یومانس (Don Yeomans) دانشمند محقق ارشد ناسا می گوید: "ظاهراً علاقه و توجه زیادی نسبت به اجرام آسمانی، موقعیت و مسیر حرکت آنها در پایان سال 2012 وجود دارد. من عاشق یک کتاب خوب یا یک فیلم مثل the next guy هستم، اما اجرام پرنده در فضای خیالی، تلوزیون و فیلم ها پایه علمی ندارند. حتی اخبار جعلی از ناسا نیز در آنها دیده می شود..."

 

 

سوال: آیا یک سیاره یا کوتوله قهوه ای (brown dwarf) بنام نیبیرو (Nibiru) یا سیاره ایکس (Planet X) یا اریس (Eris) وجود دارد که در حال نزدیک شدن به زمین  و تهدید آن باشد؟

 

 

جواب: نیبیرو و داستان های دیگر درباره سیارات متمرد یک برنامه و شوخی اینترنتی بیش نیست و پایه و اساس واقعی ندارد. اگر نیبیرو و سیاره ایکس واقعی بود و قرار بود تا 2012 با زمین برخورد داشته باشد، اخترشناسان حداقل طی دهه گذشته باید آن را شناسایی می کردند و الان نیز با چشم غیر مسلح قابل رویت بود. بدیهی است که چنین چیزی وجود ندارد. اریس واقعیت دارد اما آن یک سیاره کوچک مثل پلوتو (Pluto) است که در حاشیه خارجی منظومه شمسی باقی خواهد ماند. کمترین فاصله ای که تا زمین باید طی کند 4 میلیارد مایل است.

 

 

سوال: تئوری تغییر قطبیت (polar shift) چیست؟ آیا حقیقت دارد که پوسته زمین به دور هسته چرخش 180 درجه دارد که به طور روزانه انجام می گیرد؟

 

 

 جواب: واژگونی در چرخش زمین امری محال و غیرممکن است. حرکات آهسته قاره وجود دارد (مثلاً قاره قطب جنوب در صدها میلیون سال قبل در نزدیک استوا قرار داشته) اما اظهار واژگونی قطب ها یک موضوع بی ربط است. هرچند بسیاری از سایت ها برای افراد ساده حرف هایی دارند. آنها اظهار می کنند ارتباطی بین چرخش و قطبیت مغناطیسی زمین وحود دارد که به طورت غیر منظم تغییر می کند.  یک واژگونی مغناطیسی نیز وجود دارد که به طور متوسط هر 400000 سال یکبار بروز می کند. تا جایی که ما می دانیم یک چنین واژگونی مغناطیسی ای هیچ خطری برای حیات روی زمین در بر ندارد. به هر حال وقوع یک واژگونی مغناطیسی تا چند هزاره بعدی غیر محتمل است.

 

 

زمین به صورت یک مرمر آبی رنگ (Blue Marble): کلکسیون تصاویر Next Generation رنگ سطح کره زمین را با شفافیت زیاد نشان می دهد. این تصویر آمریکای جنوبی را در سپتامبر 2004 نشان می دهد.

 

 

سوال: آیا زمین در سال  2012 در خطر برخورد با یک شهاب سنگ قرار دارد؟

 

 

جواب: زمین همیشه در معرض خطر برخورد دنباله دارها و آستروئیدها (asteroids) بوده است هرچندکه برخوردهای بزرگ بسیار نادر هستند. آخرین برخورد بزرگ مربوط به 65 میلیون سال قبل بود که منجر به انقراض دایناسورها گردید. امروز اخترشناسان ناسا در حال انجام یک بررسی و کاووش به نام «گارد فضایی» (Spaceguard Survey) هستند تا هر آستروئید نزدیک به زمین را خیلی قبل تر از برخوردش با زمین شناسایی کنند. در حال حاضر هیچ آستروئید تهدید کننده ای  - مثل آستروئیدی که دایناسورها را کشت – را شناسایی نکرده اند. تمام کارهای انجام گرفته به صورت علنی همراه با اکتشافات به دست آمده به طور روزانه در وب سایت NEO Program Office website ناسا قرار می گیرد. بنابراین شما می توانید خودتان ببینید که هیچ برخوردی در 2012 برای زمین پیش بنی نشده است.

 

 

سوال: نظر دانشمندان ناسا درباره نامعلوم بودن روز رستاخیز چیست؟

 

 

 جواب: برای اظهار نظر درباره هرگونه تغییر دراماتیک و یا ناخوشایند در 2012، علم در کجا قرار گرفته؟شواهد و مدارک آن چیست؟ هیچ چیزی وجود ندارد.  در تمام ادعاهای تخیلی بیان شده در کتاب ها، فیلم ها، مدارک و یا در اینترنت ما نمی توانیم حقیقت وجودی این روز را تغییر دهیم. هیچ مدرک قابل اعتمادی برای هرگونه ادعایی مبنی بر وقوع حادثه غیر عادی در دسامبر 2012 وجود ندارد.

 

 

 پس نگران نباشید و زندگیتان را بکنیدچشمک

 

 

 




ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

بزرگترین خیانت آدمی سکوت و خفقان گرفتن است. 

هنوز به عظمت این حماقت انسانیمان افتخار میکنیم که اشرف مخلوقاتیم، و برای دردهایی که روحمان را جلاءمیبخشند دنبال مرهمی از جنس فراموشی وبی خیالی هستیم.

انگار یادمان رفته چشم و گوش داریم وصد البته زبان داریم برای اینکه ببینیم وبشنویم و درد نسلمان را فریاد کنیم. 

این مزخرفات را ول کن !

راستی یارانه رو  ریختند؟ یارانه تو  گرفتی؟ به کدوم زخمت زدی ؟

اصلا یارانه بگیر هستی ؟ خبر داری همسایه بغلی رو صاحبخونه جوابش کرده؟ قیمت کلیه چنده؟ کارخونه ورشکست شد منم اخراج شدم و......

و زمان میگذرد......

فقر به همین سادگی راهش را در آزادراه حماقتمان پیدا می کند. 

نسل انسان شیفته قدرت و جاه طلبیست وبرای رسیدن به مقصودش از هر جانور درنده خویی خطرناک ترست.

تاریخ گواه این همه بیرحمی بوده است و خواهد بود.چه  انسانهایی که جاهلانه خود را با افتخار سکوی پرتاب این شیفتگان قدرت کرده اند و میکنند. (روحتان قرین ظلمت باد)

وسخن آخر از دکتر شریعتی: 

 یک عده طماع

باعث شورش و جنگ عده ای احمق می شوند
و این وسط این بچه ها و مردم بی گناهند که تلف می شوند.   


اگر آدمی به چشم است و دهان و گوش بینی
چه میان نقش دیوار و میان آدمیت

به حقیقت آدمی باش وگرنه مرغ باشی
که همی سخن بگوئی به زبان آدمیت



ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

 رابطه علاقه زوجین با فرم خوابیدن آنها در کنار یکدیگر

عوامل متعددی در روابط بین افراد تأثیر دارد. از جمله در رابطه زن و مرد (چه ازدواج و ...) یک سری مسائلی بی اهمیّت شمرده می شود، در حالی که همین مسائل، جزئی از زبان عشق است. یکی از آنها طرز خوابیدن دو نفر است که کاملاً حد و اندازه علاقه دو نفر را به هم نمایان می کند.

در واقع اینکه دو نفر یکدیگر را در آغوش بگیرند و یا به آرامی در کنار هم بخوابند، خود باعث ترمیم و بهبود روابط بین آنها می شود. در مقابل عواملی چون، خرو پف و دندان ساییدن در خواب، موجب سلب آرامش نفر مقابل و مشکلات بعدی می شود و در آخر بدون اینکه عمداً این کار را بکنید، طرف شما فکر می کند که از قصد اینکار را می کنید تا وی را آزار دهید، در حالی که شما واقعاً خواب هستید!

در اینجا به حالاتی از نحوه خوابیدن دو نفر کنار هم اشاره می کنیم، امّا قبل از خواندن این مقوله، یادآور می شویم که اگر شما دقیقاً با این روشها نمی خوابید دلیل بر وجود مشکل در روابطتتان نیست، به یاد داشته باشید هیچ چیز مطلق خوب یا بد نیست و نحوه ی خوابیدن یک چیز شخصی و از روی عادت است.

در آغوش هم خوابیدن: خوابیدن در حالی که نفر مقابل شما را از پشت شما در آغوش گرفته و دستانش را به دور شما انداخته، در این حالت وابستگی و نزدیکی کاملاً بین دو نفر نمایان است، البته لازم به ذکر است این وضعیت بیشتر مخصوص زوج های جوان و اوایل ازدواج است.  این نزدیکی جسم و چسبیدن کامل جسم به یکدیگر، سبب افزایش امنیت و کاهش استرس بین دو نفر می شود.

به نرمی در آغوش گرفتن : این حالت تقریباً شبیه وضعیت قبل است با این تفاوت که تماس زن و شوهر تنها در ناحیه های دست، زانو و پاها به همدیگر است که بیشتر در زوجهایی دیده می شود که 5 تا 6 سال از ازدواجشان می گذرد، در این حالت نیز هنوز امنیت حس می شود.

در آغوش خوابیدن مثل ماه عسل: در این حالت همانطور که از اسمش پیداست صورت دو طرف رو به هم است و تمام بدن از گونه تا نوک پا کاملاً به همدیگر چسبیده و حسّ نزدیکی و وابستگی از نحوه ی خوابیدن آنها موج می زند، به نوعی که هر دوطرف ناخودآگاه به این حالت رو می آورند. معمولاً بعد از نزدیکی دو نفر این طور می خوابند، اگر بعد از گذشت سالها از ازدواج باز هم این حالت ادامه یافت، نشان دهنده ی این است که هر دونفر از ته دل وابسته یکدیگر هستند و درجه عشقشان به همان اندازه ی اول ازدواج است.

خوابیدن شاهانه: اینکه نفر مقابل به پشت بخوابد در حالی که صورتش رو به سقف است به طوری که برتری خود را نشان دهد و زن به روی شانه های او تکیه دهد و در این بین زن وابستگی و تواضع خود را نسبت به عشقش نشان می دهد. این طرز خوابیدن نشان دهنده ی تعّهد و اطمینان بین این دو نفر است. در این حالت ممکن است سر زن به روی سینه ی مرد باشد که بیشتر در مورد زنهای جوان و مردهای مسن دیده می شود.

حالت بودایی: در این حالت هر دو نفر پشت به هم خوابیده امّا هنوز از پشت نیز به همدیگر چسبیدند! در این حالت شاید در دید اول، عدم تعلق و وابستگی دو نفر برداشت شود، امّا این به معنای این است که هنوز آنها تمایل زیادی برای سکس و تماس با هم دارند.

به هم چسبیدن پا: بیشتر بین زوجینیست که با یکدیگر بحث و اختلاف داشتند، به نوعی می خواهند بگویند که با هم مشکل دارند، امّا چسبیدن پا بازهم نشانه ی مثبتیست، بدان معنی که همه چیز مثل قبل است با این تفاوت که هر دو هنوز به یاد بحث و اختلاف هم هستند!

جدا از هم: در این حالت زن و شوهر کاملاً از هم جدا خوابیده، بطوریکه یک نفر طرف راست تخت و دیگری پشت به دیگری و آن طرف می خوابد. در این حالت هیچ تماس بین دو نفر نیست، شاید در نگاه اوّل این طرز خوابیدن منفی باشد، امّا در نگاهی دیگر می توان چنین برداشت کرد که هر دوی آنها دوست دارند طرف مقابل راحت بخوابد و از فضای انحصاری تخت خود استفاده کند. چرا که شاید یکی عادت دارد بالش را بغل کند و دیگری چمپاته بخوابد، یا اینکه طرف مقابل آنقدر باز و راحت می خوابد که خود احتیاج به یک تخت دو نفره دارد! بنابراین این طور خوابیدن ازطرفی نوعی ملاحظه کاری و از طرف دیگر نوعی راحت کردن خود از دیگری و داشتن خوابی راحت است!



تاریخ: شنبه 18 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

 تاثیر تغذیه بر میل جنسی

 

تاثیر تغذیه بر میل جنسی



 
تحقیقات نشان داده است که۲۰ درصد جمعیت جهان دچار اختلالات جنسی است.بسیاری از اختلالات جنسی مانند فقدان میل جنسی،ناتوانی جنسی،ناباروری و دیگر مسایل ریشه در عدم تعادل مواد شیمیایی و هورمون‌ها در بدن دارد.
 یکی از عواملی که بر تمایلات جنسی اثر می‌گذارد رژیم غذایی است.رژیم غذایی نامناسب می‌تواند باعث کاهش میل جنسی شده و هر چه فرد غذای مقوی‌تری مصرف کند،توانایی او در رابطه زناشویی بیشتر می‌شود.یک رژیم مدیترانه‌ای که شامل غلات،میوه‌جات،سبزیجات،گردو و روغن زیتون است و همچنین مصرف مقادیر کم شکر،غلات بدون سبوس و غذاهای آماده می‌تواند قوای جنسی را افزایش دهد.
عملکرد جنسی توسط غدد درون ‌ریز کنترل می‌شود.این غدد هورمون‌های خاصی ترشح می‌کنند.برای اینکه این غدد بتوانند درست عمل کنند،نیاز به مواد مغذی خاصی دارند.یکی از مهم‌ترین غددی که در تولید مثل نقش دارد،غده هیپوفیز است.نقصان در ترشح این غده می‌تواند منجر به نقص در اندام‌های تناسلی،یائسگی زوردرس در زنان و ناتوانی جنسی در مردان شود.از غدد دیگر غده فوق کلیه است که مقدار کم اما مهم از هورمون‌های جنسی را تولید می‌کند و فرسودگی آن می‌تواند به ناتوانی جنسی یا عدم میل جنسی منجر شود.
غده هیپوفیز برای عملکرد خود به ویتامین‌های گروه B،اسید پانتوتنیک، ویتامین E و روی نیاز دارد. غده فوق کلیه نیز به ویتامین‌هایA، B، E، C و اسیدهای چرب اشباع نشده نیاز دارد.

* ویتامین‌ها؛ مواد غذایی حیاتی
ویتامین Aاز ویتامین‌های محلول در چربی است که نقش اساسی در تولید مثل ایفا می‌کند.این ویتامین در سیب زمینی شیرین،هویج،کلم پیچ،شلغم،اسفناج،بروکلی،کاهو،فلفل قرمز و انبه یافت می‌شود.از ویتامین‌های گروه B تیامین(B۱)، ریبوفلاوین (B۲) ونیاسین (B۳) برای میل جنسی طبیعی، لازم است البته ویتامین‌های B۵، B۶، B۱۲ نیز برای کاهش استرس و تنظیم سطح هورمون‌های بدن لازم‌اند. ویتامین B۳(نیاسین) باعث اتساع عروق شده و گردش خون را بهبود می‌بخشد.این ویتامین همچنین باعث ساخته شدن هورمون‌های جنسی می‌شود.ویتامین B۶از افزایش میزان پرولاکتین که خود باعث کاهش میل جنسی می‌شود،جلوگیری می‌کند.پس به طور کلی ویتامین‌های گروه B جهت سلامت تولید مثل لازم‌اند.منابع سرشار از ویتامین‌های گروه B عبارتند از غلات سبوس دار،تخم مرغ،حبوبات (نخود و لوبیاو...)، محصولات سویا،ماهی سالمون و دیگر ماهی‌های آزاد، انواع مغزها به صورت خام، کلم بروکلی،گوشت کم چرب و موز.موز دارای آنزیم بروملین است که در افزایش میل جنسی مردان موثر است.همچنین سرشار از پتاسیم و ویتامین‌های گروه B است.باید توجه داشت که مصرف نوشیدنی‌های الکلی باعث از بین رفتن ویتامین‌های گروه B می‌گردد.
ویتامین Cجهت عملکرد سالم غدد جنسی لازم است.همچنین اسپرم‌ها را در برابر اثر رادیکال‌های آزاد که باعث چسبیدن و عدم تحرک آنها می‌شود،محافظت می‌کند.منابع سرشار از این ویتامین مرکبات،توت‌فرنگی،کیوی،هلو،انبه،گوجه فرنگی و سبزی‌ها برگ تیره است.ویتامین Eبه تولید هورمون‌های جنسی کمک کرده و گردش آنها را بهتر می‌کند.ویتامینE در مغزها،حبوبات، غلات سبوس‌دار، میوه‌ها و سبزی‌ها یافت می‌شود.

مراجعه به ادامه مطلب

 
* مواد معدنی؛ معدن انرژی
روی از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که باعث درست کار کردن غده فوق کلیه می‌شود تا بتواند به اندازه کافی انرژی تولید کند.روی برای تولید تستوسترون و افزایش تعداد اسپرم لازم است. همچنین باعث افزایش استقامت در حین فعالیت زناشویی می‌شود و احساس خستگی را از بین می‌برد. در ضمن اسپرم را در برابر باکتری‌های واژن محافظت می‌کند.مقدار مورد نیاز روی ۴۰ میلی‌گرم در روز است.روی در صدف خوراکی بخارپز ،دانه‌های کدوتنبل، تخمه گل آفتابگردان، سیر و اسفناج یافت می‌شود.منیزیم استقامت ماهیچه‌ها را افزایش می‌دهد و باعث افزایش تمدد اعصاب لازم برای فعالیت زناشویی می‌‌شود.منابع غنی از منیزیم آجیل و غلات سبوس‌دار می‌باشند.اسیدهای چرب ضروری در تولید هورمون‌های جنسی نقش دارند و همچنین به ذخیره کردن ویتامین‌های محلول در چربی مثل D، E وk کمک کرده و فرد را از نظر جنسی فعال نگه می‌دارند.اسیدهای چرب ضروری در گیاهان دریایی،دانه کتان، کنجد، بادام، جوانه گندم و کدو تنبل به وفور یافت می‌شود.ورزش باعث می‌شود که جریان هورمون‌ها در بدن به راحتی انجام گیرد.افرادی که ورزش می‌کنند،مقدار انرژی بیشتری داشته و در نتیجه از نظر جنسی فعال‌ترند.

* مواد غذایی و کاهش توانایی جنسی
مصرف بیش از حد نوشیدنی‌های کافئین‌دار از طریق فرسودگی غدد فوق کلیوی باعث کاهش میل جنسی می‌گردد.مصرف زیاد کافئین باعث خستگی مفرط می‌گردد و در نهایت موجب مصرف شدن تمام هورمون کورتیزول بدن می‌شود.این موضوع،خود موجب فرسودگی غددفوق کلیوی می‌شود و کاهش توانایی جنسی را به دنبال دارد.غذاهای بسته‌بندی شده،فست‌فود و غذاهای آماده دارای سطح بالایی از چربی‌های اشباع شده هستند.الکل همانند استروژن در زنان عمل می‌کند و اثر مخربی بر توانایی‌ جنسی مردان دارد.همچنین مصرف الکل علایم افسردگی و در نتیجه کاهش میل جنسی را به همراه دارد.
در طب سنتی ایران برای حفظ و دستیابی به سلامت توجه به شش اصل ضروری است که یکی از آنها «خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها» است.یکی از مشکلات و مسایلی که تغذیه در آن نقش مهمی ایفا می‌کند،مشکلات جنسی است با بررسی اجمالی در متون طب سنتی ایران،می‌توان به اهمیت غذاها بر عملکرد جنسی پی برد ولی باید توجه کرد که برخلاف تصور عامه،ساده ‌انگاری در مورد آثار گیاهان و داروهای طب سنتی و غذاها بر عملکرد جنسی،اشتباه است چرا که پاسخ به غذا در هر فرد با فردی دیگر متفاوت است.
بنا بر دیدگاه طب سنتی به علت تفاوت «مزاج» افراد و تفاوت در گرمی و سردی غذاها و نیز ماهیت بیماری و علت اختلال عملکرد جنسی،تجویز بدون بررسی غذا صحیح نیست.معمولا در این موارد نمی‌توان بدون تجزیه و تحلیل مشکل بیمار از غذاها و گیاهانی مانند خرما،نعناع،زعفران،سیر،بادام،کنجد،فندق،گردو،فلفل و نخود و... استفاده کرد.گرچه غذاها به طور موثری در افزایش و کاهش میل جنسی و یا توانایی جنسی موثر است ولی باید توجه کرد که گاهی مصرف طولانی‌مدت برخی از همین مواد خوراکی ساده و بدون رعایت اصول علمی تاثیرات نامطلوبی بر فرد گذاشته و چه بسا باعث تشدید مشکل بیمار می‌شوند.در تحقیقی که در مورد اثر غذاها بر میل جنسی انجام شده است،بیشتر اقلام مواد غذایی مورد استفاده در ایران اثر تقویت‌کننده میل جنسی نیز داشته‌اند (۵۸ درصد) و ۵/۱۴ درصد مواد غذایی اثر تضعیف کننده و ۵/۲۷ درصد اثری بر میل جنسی نداشته‌اند.
در بسیاری از مواردشان بیمارانی مراجعه می‌کنند که به علت کثرت استفاده از غذاهای گرم به مدت طولانی دچار ضعف جنسی و پیچیده شدن بیماری،شده‌اند.توصیه می‌شود با توجه به وجود مواد موثر بر عملکرد جنسی در غذاهای روزمره بدون مشورت با فرد آگاه به طب سنتی و تنها با تکیه بر شنیده‌ها و یا مراجعه غیراصولی خوددرمانی تغذیه‌ای نکنید.



تاریخ: شنبه 18 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

 

حدود یک سوم از مراجعین من از یک اختلال عصبی قابل تشخیص رنج نمی برند، بلکه از بی معنایی و بی هدفی زندگیشان در عذابند. چنانچه این مشکل، اختلال عصبی فراگیر عصر ما خوانده شود، جایی برای اعتراض من نیست !

کارل گوستاو یونگ



تاریخ: شنبه 18 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

 

 انواع بازی کودکان

 

 

بازی عبارت است از هرگونه فعالیت جسمی یا ذهنی هدفدار که به صورت فردی یا گروهی انجام شود و موجب کسب لذت و برآورده شدن نیازهای کودک گردد. کودکان، نقاط قوت و ضعف خود از جمله تمایل به فرمان دادن یا فرمان بردن، تهاجم یا تسلیم، اجتماعی بودن یا منزوی بودن و همچنین احساسات دوستانه یا خصمانه، افسردگی یا شادی، امیال و آرزوهای خود را از طریق بازی نشان می دهند. کودکان به بازیهای متفاوتی می پردازند که هر کدام از بازیها نشان دهنده یکی از احساسات آنها می باشد. کودکان برای بیان رفتارهای پرخاشگرانه خود به بازیهایی می پردازند که در آن بتوانند با حمله و تخریب پدیده های عادی و معنوی راهی برای بروز خشم خود پیدا کنند. همچنین برای بیان آرزوها و امیال خود به رویا و تخیل می پردازند و برای رسیدن به هرآنچه که آرزو دارند خود را با بازیهای تخیلی سرگرم می کنند و سرانجام برای ساخت و پیدا کردن نقش مورد علاقه خود به بازیهای تقلیدی می پردازند.

 




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

 

  اسباب بازی های مناسب برای کودکان پیش دبستانی 

 

 

 

بازی و اسباب بازی برای کودکان بسیار مهم می باشد. به طوری که آنها بیشترین ساعات بیداری خود را به بازی و فعالیت می پردازند. کودکان زمان بازی را بسیار دوست داشته و این زمان را  بر هر چیز دیگری مقدم می دارند. انتخاب اسباب بازی مناسب برای کودکان در هر سنی بسیار حائز اهمیت است. به طوری که بهترین و مناسب ترین اسباب بازی برای کودکان به ویژه در سنین پیش دبستانی، اسباب بازی های آموزشی است. چرا که این گروه از اسباب بازی ها موجب پرورش تفکر، تخیل، سرگرمی، لذت و مهمتر از همه یادگیری در کودک می گردد و او را با مفاهیم و دنیای پیرامون آشنا می سازد. علاوه بر اینها، اسباب بازی باید از ایمنی و کیفیت لازم برخوردار باشد. به اعتقاد انجمن جهانی تعلیم و تربیت دوران کودکی ( ACEI )، اگر اسباب بازی های کودکان به دقت انتخاب شوند، موجب ارتقای کیفیت بازی و رشد کودک می گردند. اسباب بازی های آموزشی، نقش بسزایی در رشد کودکان پیش دبستانی ایفا می نمایند. آنها موجب بالا رفتن هوش، مهارتهای اجتماعی و همچنین رفتارهای احساسی کودکان می گردند. اینگونه اسباب بازی ها طراحی شده اند تا دید وسیع تری در گروه های سنی مختلف ایجاد نمایند.

 




ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

روش پاكسازى ويروس جديد ايرانى

با توجه به آلوده شدن تعداد زيادى از كامپيوتر ها به ويروس جديد ايرانى معروف به سالدوست و اينكه تعداد زيادى‌ از ويروس يابها هنوز قادر به تشخيص اين ويروس نيستند بر آن شديم تا فايلى جهت پاكسازى كامپيوتر شما از اين ويروس تهيه و در وبلاگ قرار دهيم تا شما بتوانيد با دانلود و اجراى اين فايل ويروس را از كامپيوتر خود پاكسازى نماييد. 

 

                                                                                             

علائم ويروس كه توسط كاربران عادى قابل تشخيص ميباشد :

1- اين ويروس آيكون Folder Options كامپيوتر شما را غير فعال ميكند.

2- يك نوار زرد رنگ در بالاى صفحه مونيتور ظاهر و جملات فارسى قرمز رنگ در آن ظاهر ميشود.

3- يك فايل HTM با نام Important بر روى Desktop كامپيوتر شما ظاهر مى شود.

نكات مهم در مورد استفاده از اين فايل جهت پاكسازى ويروس:

1- اين فايل را دانلود واز حالت فشرده خارج نماييد سپس بر روى Desktop همان كامپيوتر ويروسى كپى كرده ،سپس اجرا نماييد.

2- جهت عدم آلودگى‌مجدد به اين ويروس در اولين فرصت يك آنتى ويروس مناسب نصب و آن را بروز رسانى نماييد (MCAfee).

3- ضمنا با اجراى اين فايل و راه اندازى مجدد سيستم، مشكل FolderOptions شما و همچنين باز نشدن درايوهاى شما حل ميگردد

 

دانلود انتی سالدوست

 

منبع: وبلاگ تو در تو




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

خوب امروز اموزش قفل کردن پوشه ها و .... بدون نرم افزار یاد بدم

خوب ابتدا این نت پد رو دانلود کنید و اونو با پسوند bat سیو کنید

نحوه کار:وقتی فایل رو اجرا کردید یه پوشه ایجاد میشه خوب حالا فایل ها و.. رو داخلش

میریزی دوباره فایل رو اجرا میکنی.حالا ازت سوال میکنه که پوشه رو قفل کنم یا نه

خوب y رو می زنی و فایل شما قفل میشه ..

چگونه از قفل در بیارم؟ خوب برای این کار دویاره فایل رو اجرا کرده و پسورد رو میدی (Delta)

اگه پسورد اشتباه باشه سیستم خاموش میشه اگه رمز رو اشتباه وارد کردی دوباره اجراش کن و

پسورده درست رو بده تا سیستم خاموش نشه

چگونه پسورد رو عوض کنم ؟ خوب روی فایل راست کلیک میکنی و گزینه ادیت میزنی و دنبال delta

می گردی حالا که delta رو پیدا کردی پاکش کن رو رمز خودتو وارد کن

 




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

چند تا از دوستانمون پیغام خصوصی دادن که چطوری بتونیم از گوگل چیزهایی که لازم داریم رو راحت تر پیدا و دانلود کنیم . من این چند متد رو بلدم اگه کسی بهتر از اینا بلده ما رو بی نصیب نزاره

این کار خیلی آسونه و شاید هم کمی حرفه ای .

برای پیدا کردن تمامی
Ebook
ها در راپید شر : این لینک گوگل هست .

http://www.google.com/search?q=eBook%2Bsite%3Arapidshare.de&btnG=Search&num=100&hl=en&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial

برای پی دی اف :

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&q=pdf%2Bsite%3Arapidshare.de&btnG=Search

برای
Chm :

http://www.google.com/search?q=chm%2Bsite:rapidshare.de&num=100&hl=en&lr=&filter=0

برای
LIB:

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&q=LiB%2Bsite%3Arapidshare.de&btnG=Search

سرچ برای تمامی کتابهای
OReilly :
http://www.google.com/search?hl=en&q=OReilly%2Bsite%3Arapidshare.de&btnG=Google+Search

برای تمامی کتاب های
Wiley :

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&q=Wiley%2Bsite%3Arapidshare.de&btnG=Search

برای تمامی کتابهای
Prentice :

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&q=Prentice%2Bsite%3Arapidshare.de&btnG=Search

تمامی کتاب های هک :
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&q=Hack%2Bsite%3Arapidshare.de&btnG=Search

تمامی کتابه های با عنوان هکر :

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&q=Hacker%2Bsite%3Arapidshare.de&btnG=Search

تمامی کتابهای سیسکو
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&q=cisco%2Bsite%3Arapidshare.de&btnG=Search

تمامی کتابهای
McGraw
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&q=McGraw%2Bsite%3Arapidshare.de&btnG=Search

تمامی کتاب های
Sams :
http://www.google.com/search?q=eBook%2Bsite%3Arapidshare.de&btnG=Search&num=100&hl=en&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial

تمامی کتابهای نتورک :

http://www.google.com/search?q=Network%2Bsite%3Arapidshare.de&btnG=Search&num=100&hl=en&lr=

تمامی کتابهای لینوکس :

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&q=Linux%2Bsite%3Arapidshare.de&btnG=Search



برای پیدا کردن همه نرخ لینک کتاب :

ite:rapidshare.de (pdf|chm|rar|zip) (LiB|OReilly|Wiley|Prentice|Hack|Cisco|McGraw|Dumm ies|eBook)

برای پیداکردن در مگاآپلود به رحمت فیلترینگ رفته :

site:megaupload.com (pdf|chm|rar|zip) (LiB|OReilly|Wiley|Prentice|Hack|Cisco|McGraw|Dumm ies|eBook)


برای پیدا کردن کتاب در آپلود 2 :

site:upload2.net (pdf|chm|rar|zip) (LiB|OReilly|Wiley|Prentice|Hack|Cisco|McGraw|Dumm ies|eBook)


یه روش دیگه با استفاده از گوگل :


allinurl: +(rar|chm|zip|pdf|tgz) TheTitle
به جای
the title کتب مورد نظر را بنویسید.

و یا اینم یه متد دیگه :
?
intitle:index.of?

اینم یه متد دیگه :
+("
index of") +("/ebooks"|"/book") +(chm|pdf|zip|rar) +apache



برای پیدا کردن هر چیزی مثل صوت و تصویر :

از این چند متد :

"
parent directory " /appz/ -xxx -html -htm -php -shtml -opendivx -md5 -md5sums

"
parent directory " DVDRip -xxx -html -htm -php -shtml -opendivx -md5 -md5sums

"
parent directory "Xvid -xxx -html -htm -php -shtml -opendivx -md5 -md5sums

"
parent directory " Gamez -xxx -html -htm -php -shtml -opendivx -md5 -md5sums

"
parent directory " MP3 -xxx -html -htm -php -shtml -opendivx -md5 -md5sums

"
parent directory " Name of Singer or album -xxx -html -htm -php -shtml -opendivx -md5 -md5sums


mp3 رو اینطوری پیدا کنید :

?
intitle:index.of? mp3

اینم یه متد دیگه :

"
name of object"download
"
name of object download"
free "name of object"download
free "name of object download

 




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

در صورتی که شما نیز از کاربران شبکه های محلی باشید مطمئنأ به این موضوع بر خورده اید که زماني كه شما در ويندوز XP از My Network Places براي مرور ساير سيستمهاي موجود در شبكه خود استفاده ميكنيد ، ممكن است مدت زمان نسبتا طولاني را براي مشاهده ليست منابع اشتراكي در بين سيستم هاي شبكه منتظر بمانيد. علت اين امر در ويندوز XP بررسي وظايف زمانبندي ( Scheduled Tasks ) هر يك از سيستمهاي تحت شبكه قبل از مديريت و ليست نمودن منابع اشتراكي هر يك از اين سيستمها ميباشد. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید این افت سرعت را میان بردارید.


اين بررسي معمولا نياز نميباشد و در شرايط عادي واقعا نيازي به آن نيست ، جالب است بدانيد همين بررسي بي مورد زماني در حدود 30 ثانيه نياز دارد و اين تاخير براي بسياري از كاربران كسالت آور ميباشد و ممكن است كاربر را به مشكلات سخت افزاري و ... مشكوك نمايد.
شما قادر هستيد با يك ترفند ساده رجيستري اين بررسي بي مورد را غير فعال نماييد و به اين ترتيب ديگر شاهد اين تاخير طولاني نباشيد.

بتدا از طريق منوي
Start و ابزار Run ، ابزار Regedit را اجرا نماييد. ( تایپ کنید regedit و Enter بزنید.)
مسير زير را در آن بيابيد :
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Explorer/Remote Computer/NameSpace
در زير مجموعه كليد
NameSpace كليدي با نام {D6277990-4C6A-11CF-8D87-00AA0060F5BF} وجود دارد.
اگر به صفحه سمت راست دقت نماييد مشاهده خواهيد كرد كه مقدار كليد
Default در آن برابر Scheduled Tasks ميباشد كه نشانگر همان بررسي با تاخير ميباشد.
بر روي كليد {
D6277990-4C6A-11CF-8D87-00AA0060F5BF} راست كليك نموده و گزينه Delete را انتخاب نماييد و اين كليد را از مسير ذكر شده حذف نماييد.
براي اطمينان بيشتر ميتوانيد قبل از حذف اين كليد آن را با كمك گزينه
Export در مسيري مطمئن بر روي هارد ديسك خود ذخيره نماييد و نسخه پشتيباني از آن در اختيار داشته باشيد.
براي اعمال تغييرات از رجيستري خارج شده و در صورت نياز سيستم خود را از نو راه اندازي نماييد.
به اين ترتيب پس از اعمال اين ترفند ديگر شاهد آن تاخير نسبتا طولاني نخواهيد بود.

 




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

 

 

برای این کار می توان از راههای مختلفی استفاده کرد مثلاً از شیء Shell و . . .  . برای اینکار از منوی Project آیتم Preference را انتخاب کنید , اکنون آیتم Microsoft Shell Controls and Automaton  را انتخاب کنید . حالا مراحل زیر را انجام میدهیم .

 

Dim SH As New Shell

 

حالا می توانید از متدهای زیادی که این شیء در اختیارتان می گزارد استفاده کنید . از جمله این متد های اجرا Internet Explorer , Outlook , اجرای آیتم های موجود در کنترل پنل , نمایش پنجره جستجوی ویندوز و کلی کارهای مفید دیگه . به مثالهای زیر توجه کنید :

 

SH.Open "http://vb.blogfa.com"

SH.TrayProperties

SH.SetTime

SH.FindComputer 'System Search

SH.ControlPanelItem "sysdm.cpl" 'System Properties

SH.ControlPanelItem "inetcpl.cpl" 'Internet Options

SH.ControlPanelItem "'appwiz.cpl" 'Add/Remove Programs

این شیء دارای متدهای دیگری هم میباشد که به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

برای این کار:

ابتدا از منوی Stat وارد Run شوید. سپس دستور cmd را تایپ نموده

و Enter بزنید.اکنون در داخل CMD کد زیر را وارد کنید

 و Enter بزنید:

attrib +h +s D:/Kamyabonline

دقت کنید این کد فولدر Kamyabonline را در درایو D مخفی میسازد.
به
Space های خورده شده در میان کد نیز دقت کنید.
با این عمل فولدر
Kamyabonline کاملأ از روی هارد شما مخفی میشود.

در صورتی که میخواهید یک فایل را نیز مخفی کنید کافی است

آدرس را بدین شکل وارد کنید:

attrib +h +s D:/Windows/Kamyabonline.exe

این کد فایل Kamyabonline.exe را در داخل درایو D و

پوشه Windows مخفی میسازد.

به همین سادگی شما میتوانید عملیات مخفی سازی را انجام دهید.

اما چگونه این فایلهای مخفی کرده را بازگردانیم؟
بدین منظور در داخل
CMD دستور زیر را وارد کنید تا به ترتیب

فایلهای مخفی شده مان آشکار گردند:

attrib -h -s D:/Kamyabonline
attrib -h -s D:/Windows/Kamyabonline.exe


تنها دقت کنید که محل و نام فایل مخفی شده تان فراموش تان نشود

چرا که دیگر امکان بازیابی آن وجود ندارد.

 




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

برای این کار:

ابتدا از منوی Stat وارد Run شوید. سپس دستور cmd را تایپ نموده

و Enter بزنید.اکنون در داخل CMD کد زیر را وارد کنید

 و Enter بزنید:

attrib +h +s D:/Kamyabonline

دقت کنید این کد فولدر Kamyabonline را در درایو D مخفی میسازد.
به
Space های خورده شده در میان کد نیز دقت کنید.
با این عمل فولدر
Kamyabonline کاملأ از روی هارد شما مخفی میشود.

در صورتی که میخواهید یک فایل را نیز مخفی کنید کافی است

آدرس را بدین شکل وارد کنید:

attrib +h +s D:/Windows/Kamyabonline.exe

این کد فایل Kamyabonline.exe را در داخل درایو D و

پوشه Windows مخفی میسازد.

به همین سادگی شما میتوانید عملیات مخفی سازی را انجام دهید.

اما چگونه این فایلهای مخفی کرده را بازگردانیم؟
بدین منظور در داخل
CMD دستور زیر را وارد کنید تا به ترتیب

فایلهای مخفی شده مان آشکار گردند:

attrib -h -s D:/Kamyabonline
attrib -h -s D:/Windows/Kamyabonline.exe


تنها دقت کنید که محل و نام فایل مخفی شده تان فراموش تان نشود

چرا که دیگر امکان بازیابی آن وجود ندارد.

 




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

در اين ترفند قصد داريم به معرفي يک روش کاربردي بپردازيم که با بهره گيري از آن مي توانيد کانکشن(ارتباط) خود را طوري تنظيم کنيد که هيچ گاه اشغال نشود.بدين شکل که به هنگام تماس با خط تلفن, شما مي توانيد از اينترنت خارج شويد و پاسخ تلفن را بدهيد,بدون اين که ارتباط اينترنتي شما قطع شود.البته براي اين کار بايد خط شما قابليت پشت خطي (Call Wating) داشته باشد.
بدين منظور:
1)از منوي
Start وارد Control Panel شويد.
2)سپس وارد
Network Connections شويد.
3)کانکشني که با آن به اينترنت وصل مي شويد را انتخاب کرده و بر روي آن راست کليک کنيد,سپس
Properties را برگزينيد.
4)در پنجره باز شده به تب
Advanced برويد.
5)از قسمت پايين,دکمه
Settings را برگزينيد.
6)در پنجره جديد باز شده ,دکمه
Edit را بزنيد.
7)باز هم در پنجره جديد,در کادر خالي,عبارت
Call Wating  را وارد نماييد.
8)در پايان تمام پنجره ها را
OK کرده و خارج شويد.
اکنون در صورتي که در اينترنت باشيد و کسي با شما تماس بگيرد,با پيام
Call waiting now active رو برو خواهيد شد.
لازم به ذکر است که بايد براي بهره گيري از اين سرويس,مودم شما از
Voice و پروتکل V92 پشتيباني کند.ضمن اينکه سيستم هاي مخابراتي برخي از مناطق امکان اين کار را ندارند و علاوه بر آن ها,همان طور که ذکر شد,خط شما نيز بايد قابليت پشت خطي داشته باشد.

 




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

سلام با دانلود این فایل میتونید ویروس فولدر آپشن رو از بین ببرید

 

click




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

 

استاد شجریان، همزمان با پنجمین روز برگزاری نمایشگاه عکس های برتر سال آژانس عکس خبری ایران در نگارخانه نامی خانه هنرمندان ایران، در این نمایشگاه حضور یافت. از طریق لینک های زیر می توانید به عکس های حضور استاد شجریان در این نمایشگاه دسترسی پیدا کنید.

 

دریافت همه عکس ها به صورت یکجا

تماشای عکس ها به صورت تک-تک

 

 




ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

دبی، در آخرین شبهای بهمن ماه سال 89، میزبان آخرین کنسرت رندان مست بود. به همین مناسبت، رادیو فردا در گزارشی چهار ساعته به پخش قسمت هایی از کنسرت دبی به صورت زنده پرداخت. و در لابلای این پخش زنده، گفتگوهایی با استاد شجریان، مجید درخشانی و چند تحلیلگر سیاسی و فرهنگی، و همچنین گزارش هایی از کنسرت دبی و سازهای ساخته شده توسط استاد شجریان نیز از رادیو پخش شد. از دیگر بخش های جالب این برنامه می توان به تماس های تلفنی مردم با رادیو اشاره کرد. از لینک های زیر می توانید به این برنامه دسترسی پیدا کنید.

بخش اول

مصاحبه با مراد ویسی تحلیلگر سیاسی ، آهنگ برادر بیقراره ، مصاحبه با محمود خوشنام تحلیلگر موسیقی، مصاحبه با مجید درخشانی

بخش دوم

گزارشی از سالن اجرای کنسرت و سازهای ساخت استاد، آهنگ دلشدگان، ادامه مصاحبه با درخشانی، آهنگ بوی باران

بخش سوم

ساز و آواز زنده در سه گاه و همایون، اجرای زنده تصنیف رندان مست

بخش چهارم

پخش تلفن های  مردمی، ادامه مصاحبه با درخشانی، گزارشی از سالن کنسرت و گفتگو با تماشاگران

بخش پنجم

گفتگو با استاد شجریان، مصاحبه با فرج سرکوهی کارشناس فرهنگی، ویژه برنامه ای درباره موسیقی و اعتراض

بخش ششم

ادامه تلفن های مردمی، تصنیف ز دست محبوب، گفتگویی درباره کنسرت های استاد شجریان

بخش هفتم

اجرای زنده تصنیف رزم مشترک،  اجرای زنده تصنیف مرغ سحر، پایان برنامه

 




ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

بیت الدین، شهری است کوچک در پنجاه کیلومتری جنوب بیروت؛ و سهمی از شهرتش به خاطر قصری است که در پایان قرن هفدهم میلادی، به دست حاکم وقت ساخته شده. این کاخ که معماریش مخلوطی از فضای سنتی عرب و باروک ایتالیایی است، هر تابستان میزبان جشنواره های باشکوه هنری است.

مردادماه 89، شجریان و گروه شهناز، یک بار دیگر رندان مست را در بیت الدین به روی صحنه بردند. از لینک های زیر می توانید گزارشی را که تلویزیون کهکشان از حضور این گروه در فستیوال بیت الدین پخش کرده، دریافت نمایید.

گفتگو با استاد شجریان در فستیوال بیت الدین

این گزارش، فرصتی می دهد که شجریان درباره بی نیازیش به حکومتها، وابستگیش به حافظ و خیام، بدهکاریش به فردوسی، و عشق ورزیش به صدای ام کلثوم بگوید.همراه با این گفتگو، می توانید ساز و آوازی را که در دستگاه همایون و با غزل سعدی در این فستیوال اجرا شده، ببینید.

دریافت پارت اول (ده دقیقه)

دریافت پارت دوم (هشت دقیقه)




ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

 

سه صفحه از شماره 1265 روزنامه شرق مورخ هیجده خرداد 1390، به استاد شجریان اختصاص دارد. یک گفتگوی مفصل با استاد. یک گزارش، و مقاله هایی از محمدرضا درویشی، رضا ژاله، علیرضا خورشیدفر ، تهمورس پورناظری و ابوالحسن مختاباد. در ادامه می توانید سه صفحه مربوطه را دانلود کنید و یا متن کامل آنها را در "ادامه مطلب" بخوانید.

دانلود فایل pdf ویژه استاد شجریان در روزنامه شرق

متن کامل در وبلاگ دل آواز

 

 




ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

 

ما در جواني اعتقاد داشتيم كه تاريخ، سازنده نهايي است و حضور هركس در هرجا، نتيجه يك ناگزيري تاريخي است. گمان مي‌كرديم به فلان شخصيت هنري يا علمي (هركسي) بها دادن بسيار امري ناموجه است چراكه معتقد بوديم اگر او نبود، تاريخ حتما كس ديگري را با همان وظايف تاريخي خلق مي‌كرد. بعدها بر اثر خواندن‌ها و تجربيات ديگر دانستيم شايد اين اتفاق در حوزه علمي امري غيرممكن نباشد اما در حوزه هنر، شوخي كودكانه‌اي بيش نيست. يعني اينكه شاملو، شاملو است و شجريان، شجريان! و هيچ شخص ديگري جاي يك شخصيت هنري را پر نمي‌كند، بحث ارزش و كيفيت كار نيست، بحث منحصربه‌فرد بودن است.به نظر مي‌رسد اگر انيشتين و هايزنبرگ در حوزه علمي نبودند پيشرفت تاريخ به مرحله نيازي مي‌رسيد كه دانشمندان ديگري به موضوع نسبيت و عدم قطعيت مي‌پرداختند، اما اگرچه زمينه‌ساز خلاقيت‌هاي هنري، امكانات اجتماعي و تاريخي است ولي براي آفرينش خلاقيت و منحصربه‌فرد بودن در هنر استعدادي لازم است كه فرد هنرمند را حتي از هنرمند ديگر متمايز مي‌كند. يعني اگرچه براي پرورش بتهوون چنان محيطي نيازمند است اما در همان كشور بتهوون يگانه مي‌شود. در ايران نيز دست‌كم بعد از مشروطيت در عرصه موسيقي سنتي، چه موافق آن نوع موسيقي باشيم يا نه! شاهد بوديم كه كسان زيادي در اين عرصه فعاليت داشتند اما بي‌گفت‌وگو در نزد همه اهل معرفت «محمدرضا شجريان» بود كه جمع‌بند تمام دستاوردهاي موسيقي سنتي شد و به آن، اعتبار و اعتلايي بخشيد. مهم نيست كه ما موافق موسيقي سنتي باشيم يا نباشيم مهم آن است كه آنچه كه در ديدرس ماست، او در اين عرصه منحصربه‌فرد است. به‌ويژه كه در سال‌هاي اخير نشان داد او حضوري زنده و فعال در زندگي روزمره نيز دارد و تپش‌هاي اجتماعي و فرهنگي در شكل‌گيري صداي فرد بي‌تاثير نيست. درحال‌حاضر او كتاب زنده موسيقي سنتي ايران است كه به وجودش بايد افتخار كرد.

محمد شمس لنگرودی / روزنامه شرق پنجشنبه,31 شهریور 1390

کارتون : سلمان طاهري

 


+ آنچه را که آیدا سرکیسیان، اکبر اکسیر، جواد مجابی، تهمینه میلانی، منیژه حکمت، داریوش پیرنیاکان، مانی رهنما در روزنامه شرق به شادباش هفتاد و یکمین سالگرد تولد استاد شجریان نوشته  اند، از دست ندهید.

 

دانلود


+ در هفته ای که گذشت؛ شبکه یورونیوز، یک مصاحبه خوب با استاد شجریان را چندین بار پخش کرد. با حجم 9MB از لینک پایین دانلود کنید. در این مصاحبه چند دقیقه ای: ... همراه شو عزیز/ کنسرت هایم در ایران بی سر و صدا نیست / من همراه نیستم با سیاست و حکومت/ سراغ صداهای بم رفته ام/ این صدای زن است/ نشانی هاست در چشمش/موسیقی برای مردم ، نه برای وکیل و وزیر و رییس جمهور...، را می بینید و  می شنوید.

 

دانلود 

 




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

سیامک آقایی و یو-یوما

شنبه، نوزدهم نوامبر، یویوما و گروه جاده ابریشم، دو قطعه از سیامک آقایی را در امارات اجرا خواهند کرد. "باد ما را به کجا خواهد برد" ساخته سیامک آقایی و "پرواز ققنوس" با تنظیم سیامک آقایی بر اساس یک آهنگ محلی شمال خراسان، از هفت قطعه ای خواهند بود که در ابوظبی اجرا می شوند.

همانگونه که می دانید؛ یویوما، سرشناس ترین نوازنده ویولنسل حال حاضر دنیاست، که تا به امروز بیشترین تعداد جایزه گرمی (معتبرترین جایزه موسیقی کلاسیک جهان) را از آن خود کرده است. پروژه جاده ابریشم، از ابتکارات این نابغه بزرگ موسیقی است که از سال 1998 تا کنون، فعالیتش را به شکلی مستمر ادامه داده و به جرات می توان گفت که این گروه در قریب به اتفاق سالن های معبتر جهان -به غیر از ایران- بارها آثار ماندگاری را از خود به یادگار گذاشته است!

سیامک آقایی از سال ۲۰۰۰ همکاری خود را با این پروژه به عنوان نوازنده سنتور و آهنگساز آغاز کرده و دو قطعه مذکور از آخرین محصولات هنری این همکاری است.

درباره این قطعات، باید این توضیح مختصر را اضافه کرد که "باد ما را به کجا خواهد برد" یک تریلوژی ۱۸ دقیقه ای از خاطرات شخصی سیامک آقایی از جنگ هشت ساله است و "پرواز ققنوس" که با مضمونی کاملا متفاوت در سه بخش متریک تندشونده تنظیم شده، تداعی کننده پرواز پرنده طرقه به سوی خورشید و در نهایت سوختن در این طریقت است.

از لینک های زیر این قطعات را دریافت کنید:

پرواز ققنوس

باد ما را به کجا خواهد برد

 




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

دریافت تصویر در اندازه ی بزرگتر

جناب اصغر فرهادی

در این زمانه استعدادکش هنرستیزی که همه درها به روی هنرمندان و نویسندگان و سینماگران آزاداندیش جز یک در بسته است شما و همکارانتان با دست خالی شیرین کاشتید و شگفتی آفریدید و جایزه ارزنده اسکار فیلم زیبای جدایی نادر از سیمین را در سال ۲۰۱۲ با همه رقابتهای تنگاتنگ سینماگران جهان برای مردم خود به ارمغان آوردید.
جناب فرهادی شما با کارگردانی و تهیه این فیلم، وجدان و شرف طبقه تنگدست مردم نجیب ایران را به جهانیان شناساندید که به مراتب از دریافت جایزه اسکار مفیدتر بود.
درود به شرفت  درود به پشتکار و شهامتت. مفتخرم به یکایک همکاران شما و بازیگران که شگفتی آفریدند، سرکارخانم لیلا حاتمی، ساره بیات، سارینا فرهادی و جنابان پیمان معادی، شهاب حسینی و شهبازی و فیلم بردار آقای محمود کلاری آفرین و تبریک بگویم.

سرفراز و برقرار باشید

محمدرضا شجریان . دهم اسفند ۱۳۹۰




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

از طریق لینک های زیر می توانید گفتگو و اجرای همایون شجریان در ویژه برنامه های تلویزیون کوردست را با دو کیفیت متفاوت دانلود کنید. این برنامه در بامداد چهارشنبه اول شهریور ۱۳۹۱ از تلویزیون kurdsat سلیمانیه پخش شد.

 

همایون شجریان . تلویزیون kURDSAT

کیفیت عالی : دانلود پارت اول   دانلود پارت دوم

(هر دو پارت را دانلود کنید)

کیفیت متوسط :  دانلود

 

مـن انـدر خـود نـمـی‌یـابـم کـه روی از دوسـت برتابم

بدار ای دوست دست از من، که طاقت رفت و پایابم

تـنـم فـرسـود و عـقـلـم رفت و عشقم همچنان باقی

و گــر جــانــم دریــغ آیـد، نـه مـشـتـاقـم کـه کـذابـم

مـرا از دنــیــی و عــقــبـی هـمـیـنـم بـود و دیـگـر نـه

کـه پـیـش از رفـتـن از دنـیـا، دمـی بـا دوسـت دریابم

سـر از بـیـچـارگـی گـفـتـم نـهـم شـوریـده در عـالـم

دگــر ره پــای مــی‌بــنــدد وفــای عــهــد اصــحــابـم

نگــفــتــی بــی‌وفــا یــارا، کــه دلـداری کـنــی مـا را

الا ار دســت مـی‌گــیـری بـیـا کـز سـر گـذشـت آبـم

زمـســتــانــســت و بـی بــرگـی بـیـا ای بـاد نـوروزم

بـیــابــانــســت و تــاریــکـی بـیـا ای قـرص مـهـتـابـم

حـیـات سـعـدی  آن بـاشـد، کـه بـر خـاک درت مـیرد

دری دیــگـر نـمـی ‌دانـم، مـکـن مـحـروم از ایـن بـابـم

 




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

چادري‌ها فرشتگان خانه‌نشين نيستند

اگر قرار باشد در ميان هنرپيشه‌هاي زن سينماي ايران، شمايلي مترادف سيدجواد هاشمي انتخاب كنيم، قطعا يكي از اولين انتخاب‌ها، سودابه آقاجانيان است، مجري و بازيگري كه كارهاي متنوعي از دبيري ديني در دبيرستان تا حضور در بنياد فارابي، ستاد بازسازي عتبات عاليات و امروز «مدرسه‌داري» را تجربه كرده است، نكته جالب مصاحبه اين بود كه به دليل شلوغي و سروصداي محيط، لوكيشن مصاحبه اتومبيل شخصي خانم آقاجانيان شد كه البته اين هم تجربه‌اي جديد بود، آقاجانيان صريح و صميمي و البته منتقدانه سخن مي‌گويد...

 




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

عکس های سحر دولتشاهی در مشست خبری




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

عکس جدید مارال فرجاد و خواهرش مونا




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

جدیدترین عکسهای سام درخشانی Sam Derakhshani




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

عکس جدید یکتا ناصر و همسرش




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

  

عکس هایی از حاصل ازدواج فامیلی حیوانات – عکس های بسیار جالب و دیدنی از ترکیب حیوانات مختلف حتما ببینید و لذت ببرید.

 

 

 

حاصل ازدواج فامیلی حیوانات

 

فرزندی حاصل از دواج فامیلی حیوانات

 

حاصل ازدواج فامیلی حیوانات

 

حاصل ازدواج فامیلی حیوانات

 

ازدواج فیل و میمون

 

حاصل ازدواج فیل با میمون

 

حاصل ازدواج فامیلی حیوانات

 

عکسهایی از ترکیب دو حیوان با یکدیگر

 

حاصل ازدواج فامیلی حیوانات

 

بچه دار شدن دو حیوان متفاوت با همدیگر

 

حاصل ازدواج فامیلی حیوانات

 

حاصل جفت گیری دو حیوان متفاوت

 

 



تاریخ: جمعه 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

  

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

عکسهای ماهواره ای از نمای بالا

 

 



ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

  

عکسهای شخصی بازیگران (1)

عکس نیوشا ضیغمی در کنار همسرش

 

عکسهای شخصی بازیگران (2)

عکس رامبد جوان در کنار همسرش

 

عکسهای شخصی بازیگران (3)

عکس داوود رشیدی در کنار همسرش

 

عکسهای شخصی بازیگران (4)

عکس حمید گودرزی در کنار همسرش

 

عکسهای شخصی بازیگران (5)

عکس برزو ارجمند در کنار همسرش

 

عکسهای شخصی بازیگران (6)

عکس پژمان بازغی در کنار همسرش مستانه مهاجر

 

عکسهای شخصی بازیگران (7)

عکس لاله اسکندری در کنار همسرش

 

عکسهای شخصی بازیگران (8)

عکس روناک یوسفی در کنار شوهرش

 

عکسهای شخصی بازیگران (9)

عکس مهدی پاکدل در کنار بهنوش طباطبایی به همراه جواد عزتی و همسرش

 

عکسهای شخصی بازیگران (10)

عکس کتایون ریاحی در کنار شوهرش

 

عکسهای شخصی بازیگران (11)

عکس شهاب حسینی در کنار همسرش

 

عکسهای شخصی بازیگران (12)

عکس بازیگران ایرانی در کنار همسران خود

 

عکسهای شخصی بازیگران (13)

عکس محمدرضا فروتن در کنار همسرش

 

عکسهای شخصی بازیگران (14)

عکس هدیه تهرانی در کنار همسرش

 




ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

 عکس زیبا و رویایی کوهستان - پس زمینهعکس کوه و دریاچه زیبا - بک گراندu;s ;,isjhk cdfh - \s cldkiعکس صخره های سنگی کوهستانییلاق در دامنه کوهستان - بهاردریاچه در میان کوهستانعکس کوهستان در فصل بهارکوه خاکستری aks kohestanمه و دودمان در کوهستان




تاریخ: جمعه 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

 منظره گل های بهاریعکس گل های کوهستانیپارک زیباگل زیبادرخت سیب - شکوفه گل بهاریعکس کوهستان در فصل بهارعکس باغ گلگل های زیبا در میان درختان پاییزیگل صورتی روی آبگل نارنجی خوشگل




تاریخ: جمعه 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

JetAudio

امروز می خواهم نرم افزاری بسیار خوب و نام آشنا را که برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری و همچنین ویرایشگر این نوع فایل ها می باشد و JetAudio نام دارد را برای دانلود بگذارم.

 

حجم: ۵۸/۳۶ MB
لینک دانلود




ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی

امروز می خواهم نرم افزاری برای مدیریّت دانلود را برای دانلود بگذارم.

حجم: ۹۲/۵ MB
لینک دانلود




تاریخ: 17 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط موسی الرضا پوررحمانی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 24350
تعداد مطالب : 92
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content